سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راگبی چه تاثیری در سلامتی دارد

 بازی انفجار آنلاین

در سال 1820 بازی راگبی مانند فوتبال انجام می شد ، اما بازیکنان اجازه داشتند توپ را بگیرند و آن را از دست خود بیرون کنند. برای تعداد بازیکنان هر طرف محدودیتی وجود نداشت ، به عنوان مثال ، School House v Rest of the School. در سال 1839 ، هنگامی که ملکه آدلاید از مدرسه بازدید کرد ، مدرسه مدرسه (75) "بقیه" (225) را بازی کرد. به ثمر رساندن یک امتیاز امتیاز کسب نمی کند اما به یک تیم اجازه می دهد تا "برای رسیدن به امتیاز" یک ضربه "دروازه" را بدست آورد. با وجود تعداد زیاد در هر طرف ، انجام این کار دشوار بود و گاهی اوقات بازی ها تا پنج روز طول می کشید. بستن خود فقط سه میدان ناهموار بود و تا اواخر دهه 1850 زمین مسطح نشد. گوسفندان تا اوایل دهه 1900 هنوز در اینجا چرا می کردند. در حال حاضر هیچ قانون مکتوبی وجود ندارد!

راگبی

در سال 1823 ، ویلیام وب الیس ، پسری محلی در خانه شهر ، ابتدا با توپ دوید ، اما این قانون بلافاصله تصویب نشد. در سال 1830 ، دویدن با توپ یک بازی قابل قبول بود ، اگرچه اولین قوانین نوشته شده تا سال 1845 ظاهر نشد. این قوانین توسط پسران نوشته شده است. الیس درست در خارج از منچستر متولد شد ، اما به راگبی مهاجرت کرد. وی در آنجا به کالج برازنوز آکسفورد رفت و در آنجا احکام مقدس را گرفت. وی در فرانسه در سال 1872 درگذشت ، جایی که RFU فرانسه از قبرش مراقبت می کرد.

توپ و کلمات کلیدی

یک توپ راگبی اصلی گرد بود و برای مدتی به شکل بیضی شکل امروزی تغییر شکل داد. اندازه آنها بسته به مثانه خوک که از آن ساخته شده اند متفاوت است. گیلبرتز ، سازنده بوت محلی ، برای تهیه مدرسه به ساخت توپ پرداخت. دیگران ، به ویژه لندن ، پسران را تأمین می کردند و این سازنده بود که داخلی و پمپ بادی را اختراع کرد