سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور بسکتبالیست شویم

بازی انفجار آنلاین

بسکتبال یک بازی تیمی است و اگرچه کسی که امتیاز می گیرد معمولاً مورد توجه واقع می شود ، شخصی که به آنها کمک می کند نیز به همان اندازه مهم است. در حقیقت ، برخی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال افرادی بودند که می توانستند به طور موثر توپ را پاس دهند ، مانند مجیک جانسون که در طول کار خود در NBA 10141 پاس شگفت آور پاس داشت.

دقیقاً مانند دریبل زدن و شوت زدن ، پاس دادن توپ یک قسمت اساسی از بسکتبال است که باید برای بهتر شدن تسلط داشته باشید.

با نوک انگشتان به سمت چانه توپ را از هر دو طرف بگیرید. انگشتان خود را روی انگشت شست در پشت توپ قرار داده و انگشتان خود را از هم باز کنید. آرنج شما باید روبروی شما باشد و به سمت زمین باشد. باسن خود را طوری تنظیم کنید که به صورت مربع در بیاید و زانوهایتان کمی خم شود.

چرخش به شما امکان می دهد آن را به افرادی که مستقیماً مقابل شما نیستند منتقل کنید

حتماً چگونگی گرفتن توپ را تمرین کنید اما در بازی مدت طولانی آن را جلوی خود نگه ندارید زیرا به راحتی قابل سرقت است.

توپ را به سمت سینه خود بیاورید. آرنج خود را خم کنید و مطمئن شوید که نزدیک بدن شما جمع شده است. [3] توپ باید نزدیک به سینه شما باشد. اطمینان حاصل کنید که همان چسب را روی توپ حفظ کنید. یک هم تیمی باز پیدا کنید و قسمت بالاتنه خود را طوری قرار دهید که رو به روی او باشد.

هنگامی که توپ را به سمت سینه می آورید باید کاملاً بر آن کنترل داشته باشید و از نظر مدافعان در امان باشد.

اگر تسلط خوبی ندارید ، سعی کنید دستان خود را بیشتر از هر طرف بسکتبال جدا کنید.

با پای غالب خود یک قدم بردارید و توپ را پرتاب کنید. با کشیدن کامل بازوها ، هم تیمی خود را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام پرتاب توپ ، مچ دست خود را می چرخانید ، بنابراین انگشت شست به سمت پایین قرار دارد که چرخش توپ را افزایش می دهد. سعی کنید تا جایی که ممکن است قوس کمتری روی توپ پرتاب شود. هرچه پاس مستقیم تر باشد ، مدافع کمتر می تواند آن را رهگیری کند.

شما باید پاس را به سینه هم تیمی خود بزنید ، نه به سر یا پاهای او.

سعی کنید پاس را دقیق و با قدرت پرتاب کنید.

توپ را به جای پرتاب آن در هوا برای انجام پاس گزاف گزاف گویی کنید. اگرچه ممکن است به نظر می رسد پاس متفاوتی باشد ، پاس گزاف گویی دقیقاً به همان صورت پاس قفسه سینه انجام می شود ، با این تفاوت که توپ را یک بار قبل از رسیدن به هم تیمی خود روی زمین می پرانید. برای انجام یک مورد ، توپ را از هم تیمی خود به عقب برگردانید ، و این یک روش عالی برای جعل حریف است. توپ باید گزاف گویی کند و سپس به جایی در اطراف سینه هم تیمی های شما برسد.

اگر بین شما و یک هم تیمی مدافع وجود دارد ، از پاس برگشت استفاده کنید.

این پاس کندتر از اکثر پاس ها است ، بنابراین مطمئن شوید که اگر از هم تیمی خود استفاده می کنید خیلی فاصله ندارید یا ممکن است رهگیری شود