سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با اسکیت بورد

بازی انفجار آنلاین

هیچ کس نباید در هر ساختمان دانشگاهی ، از جمله رمپ پارکینگ ، اسکیت غلتکی ، اسکیت درون خطی یا اسکیت بورد سوار شود و همچنین هیچ کس نباید اسکیت غلتکی ، اسکیت درون خطی یا اسکیت بورد را در جای دیگری از ملک دانشگاه در مناطقی که علائم منع این فعالیت ها وجود دارد ، سوار شود. ارسال شده.

 

39.2 سواری بی دقتی ممنوع است

هیچ کس نباید اسکیت ، رول اسکیت ، یا اسکیت بورد را به شیوه ای خطور کند که خطر غیرمنطقی برای صدمه به خود یا دیگران باشد. و همچنین هیچ کس با اسکیت ، غلتک اسکیت یا اسکیت بورد در خط از طریق عبور و مرور از طریق ترافیک یا عابران پیاده ، یا با کوتاه قدم ، یا با سرعتی که قادر به توقف خود در مسافت واضح و مطمئن نباشد ، نباید قبل یا غیر از این بدون توجه به ایمنی او یا دیگران.

 

هیچ کس نباید اسکیت ، رول اسکیت ، یا اسکیت بورد را به شیوه ای خطرسازی کند که به اموال دانشگاه آسیب برساند. افراد اسکیت در خط ، رول اسکیت ، یا اسکیت بورد در محوطه دانشگاه نباید در مسابقات آکروباتیک شرکت کنند ، یا پیاده رو یا سطح دیگر سنگفرش را ترک کنند تا روی نیمکت ها ، پایه ها یا پله ها یا دیگر سازه ها یا اشیا permanent دائمی یا موقتی بپرند.

 

39.3 عابران پیاده دارای حق تقدم هستند

افراد اسکیت در خط ، رول اسکیت ، یا اسکیت بورد در پیاده روهای دانشگاه باید حق عبور را برای عابران پیاده با استفاده از پیاده رو داشته و همیشه مراقبت های لازم و مناسب را برای ایمنی عابران پیاده انجام دهند.

 

39.4 جاده ها

هیچ شخصی مجاز به اسکیت رول ، اسکیت در خط ، یا اسکیت بورد بر روی هر جاده در پردیس دانشگاه نیست ، مگر در هنگام عبور از یک خیابان در گذرگاه. هنگام عبور از این طریق ، به کلیه اشخاص کلیه حقوق تعلق می گیرد و کلیه وظایف مربوط به عابران پیاده بر عهده آنها است.

 

39.5 چسبیدن به وسایل نقلیه موتوری ممنوع است

هیچ شخصی که با اسکیت های خطی ، اسکیت غلتکی یا اسکیت بورد در حال حرکت است ، نباید به هر وسیله نقلیه دیگری که در حال حرکت است در هر جاده یا دوچرخه سواری بچسبد یا خود را به آن متصل کند