سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدیتیشن چیست

بازی انفجار آنلاین

مراقبه اسکن بدن

4 مزیت سلامتی مدیتیشن

اسکن بدن ، و نحوه تمرین آن در طول مدیتیشن اسکن بدن ، شما بر روی احساسات بدن تمرکز خواهید کرد ، نه فقط در برابر نفس کشیدن. به عنوان مثال ، می توانید از انگشتان پا شروع کنید و چند لحظه وقت بگذارید تا روی احساس آنها هنگام قرار گرفتن روی زمین متمرکز شوید. سپس ، از طریق پاها ، سینه ، بازوها ، شانه ها ، گردن و سر خود حرکت کنید ، به آرامی متوجه احساسات هر قسمت از بدن شوید. مراقبه با اسکن بدن می تواند به ویژه برای کاهش درد مزمن یا مقابله با تنش ، استرس یا ضربه مفید باشد. مراقبه پیاده روی در هنگام مدیتیشن پیاده روی ، وقتی ذهن خود را بالا می آورید و پا را روی زمین قرار می دهید ، روی هر مرحله تمرکز خواهید کرد. می توانید در هر مکانی قدم بزنید - راهروی داخل ، پیاده رو در شهر یا بیرون پارک. اگر دوست ندارید برای یک مراقبه سنتی ذهن آگاهی بنشینید ، مدیتیشن پیاده روی ارزش دارد. این مزایا همان مزایای مراقبه را دارد - به علاوه مزایای سلامتی پیاده روی. فواید مراقبه تحقیقات نشان داده است که مدیتیشن به روش های مختلف می تواند سلامت روحی و جسمی شما را بهبود بخشد.

در اینجا هفت مزیت مدیتیشن با حمایت علمی ارائه می شود:

تمرکز و تمرکز بهتر. مطالعات نشان داده است که مدیتیشن می تواند ماده خاکستری را در قسمت های مغز مسئول حافظه و یادگیری افزایش دهد. عزت نفس و خودآگاهی را بهبود ببخشید. مشاهده خود بدون قضاوت یکی از اصول اصلی مراقبه است و می تواند به شما کمک کند تا خود را به روشی جدید ببینید. استرس را کاهش دهید. مدیتیشن می تواند سطح کورتیزول - هورمون استرس - را کاهش دهد و به شما کمک کند تا آرامش و آرامش بیشتری داشته باشید. به مدیریت اضطراب یا افسردگی کمک کنید. مراقبه روزانه یکی از بهترین روش های درمانی طبیعی برای اختلالات اضطرابی و همچنین سایر بیماری های روانی است. مبارزه با اعتیاد تحقیقات نشان داده است که آموزش ذهن آگاهی می تواند به جلوگیری از عود در آینده مبتلایان به اختلالات مصرف مواد کمک کند. درد را کنترل کنید. بسیاری از پزشکان برای کمک به کنترل درد مزمن ، مدیتیشن - به ویژه اسکن بدن - را توصیه می کنند. رفتار نوع دوستانه را ارتقا دهید. برخی مطالعات نشان داده اند که مراقبه حتی ممکن است تعصب ضمنی را کاهش داده و با تعصب نژادی مبارزه کند.

بهترین برنامه های مراقبه برای کمک به شما در شروع مدیتیشن ، همکاران ما در Insider Review لیستی از بهترین برنامه های مراقبه را تهیه کرده اند. برخی از این برنامه های هدایت شونده برای اهداف خاص مناسب هستند ، مانند: برای استفاده روزانه: Headspace برای خواب: آرام برای انواع: تایمر بینش برای افراد مشکوک: ده درصد شادتر برای تازه کارها: عادت ساده