سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور شطرنج بازی کنیم؟

بازی انفجار آنلاین

بازیکنان شطرنج باید تبلیغ مناسب پیاده را بدانند

من معتقدم این یکی از قوانین اساسی بازی شطرنج است که بازیکنان شطرنج باید از آن بدانند ...

من چندین بازی شطرنج دیده ام که بازیکنان شطرنج به دلیل عدم اجرای صحیح ارتقاw پیاده ، از ارتقا pa پیاده محروم شده اند و یا حتی بازی را از دست می دهند.

قوانین بازی شطرنج نشان می دهد که شما باید قطعه شطرنج را در دست داشته باشید که می خواهید برای تبلیغ پیاده خود استفاده کنید.

همچنین باید روشن کنید که آیا لازم است ابتدا قبل از تبلیغ پیاده روی ساعت را بزنید

علاوه بر این ، برخی از قوانین بازی شطرنج اجازه نمی دهد که یک روک معکوس به عنوان یک ملکه هنگام ارتقا pa پیاده ارتقا یابد یا قبل از بازی ابتدا از داور در مورد قوانین بخواهید

قوانین بازی شطرنج بازیکنان شطرنج را ملزم به نوشتن حرکات شطرنج برای ثبت سوابق مناسب در طول مسابقات و تلاش برای گزارش هرگونه خطا می کنند ، و غیره

این نیاز به نوشتن حرکات شطرنج یا نمره شطرنج نه تنها برای داوران برای بررسی اختلافات بلکه حتی برای علاقه مندان به شطرنج مانند من و شما بسیار ارزشمند است.

ما می توانیم حرکات شطرنج را ردیابی کنیم و بازی های پرطرفدار را از ابتدا تجزیه و تحلیل کنیم و اگر حرکات شطرنج را نوشتیم می توانیم اطلاعات ارزشمندی مانند استراتژی ها و تاکتیک ها را بیاموزیم.

قوانین خاص شطرنج به بازیکنان شطرنج اجازه می دهد تا حرکت های شطرنج را ننویسند. این موارد مستثنی از این قانون شطرنج است که باید بدانید.

21. معافیت در نوشتن حرکات شطرنج

در مسابقات خاص شطرنج ، بازیکنان شطرنج به نوشتن حرکات شطرنج احتیاج ندارند ... اگر بازیکن شطرنج از کار افتاده باشد یا معلول باشد ، داور یا مدیر تورنمنت مجاز به نوشتن حرکات شطرنج در طول بازی است.

می تواند گزینه های دیگری وجود داشته باشد مانند اینکه شخص دیگری حرکات شطرنج را از طرف بازیکن شطرنج بنویسد یا به هیچ وجه.

استثنا دیگر که بازیکن شطرنج معلولیت را درگیر نمی کند این است که وقتی ساعت شطرنج کمتر از 5 دقیقه باشد ، بازیکنان شطرنج مجاز به نوشتن حرکات شطرنج هستند.

22. چهار قالب بازی شطرنج

اگر به زودی می خواهید به یک تورنمنت شطرنج بپیوندید ، احتمال زیادی وجود دارد که با این سه قالب بازی شطرنج بازی کنید.

قالب Round-Robin

قالب سیستم سوئیسی

قالب حذف تک

قالب مسابقه بازی

قالب Round-Robin این نوع قالب بازی شطرنج برای تعداد کمتری شطرنج باز مناسب است و این به عنوان یک روش دقیق تر برای ارزیابی عملکرد بازیکنان شطرنج در نظر گرفته می شود