سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور راگبی باز شویم

بازی انفجار آنلاین

راگبی یک بازی مهیج است که در آن شما سعی می کنید توپ را به سمت هم تیمی های خود بیندازید و در قسمت پایین زمین پیش بروید تا یک گل یا یک گل بزنید. اما مراقب باشید زیرا تیم دیگر آماده و مشتاق است تا شما را سخت به زمین برساند. راگبی شباهت های زیادی با فوتبال آمریکا دارد. این توپ کمی شبیه نسخه چاقتر یک فوتبال آمریکایی است و هر دو ورزش بسیار فیزیکی هستند. اما راگبی دارای بازی و تکلینگ مداوم است. به علاوه ، شما نمی توانید توپ را به جلو منتقل کنید!

تاریخچه راگبی

در سال 1823 در بریتانیا ، یک جوان 16 ساله به نام ویلیام وب الیس در مدرسه راگبی فوتبال بازی می کرد و تصمیم گرفت توپ را برداشته و با آن بدود. به هر حال این افسانه است و از آن زمان به بعد ، این ورزش راگبی را بعد از مدرسه می نامند. جام کسب شده در جام جهانی راگبی را به افتخار بنیانگذار این ورزش ، جام وب الیس می نامند.

وب الیس تروفی

وب الیس تروفی

اتحادیه فوتبال راگبی در سال 1871 در لندن تاسیس شد. راگبی همچنان در کشورهای مشترک المنافع انگلیس مانند اسکاتلند ، استرالیا و نیوزیلند محبوبیت خاصی دارد. این ورزش اما در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در حقیقت ، محبوبیت راگبی زنان در سراسر جهان دستاوردهای عمده ای داشته است. حدود 40? بازیکنان راگبی در ایالات متحده را زنان تشکیل می دهند.

زنانی که راگبی بازی می کنند

راگبی زنان

کدهای مختلف

برای مدت طولانی ، تنها نوع راگبی همان چیزی بود که اکنون به عنوان اتحادیه راگبی شناخته می شود. اما بازیکنان باید آماتور می ماندند و نمی توانستند به آنها پول پرداخت کنند. این یک بار مالی واقعی برای بازیکنانی شد که برای بازی در تیم ملی خود مجبور به ترک کار و دستمزد بودند. سرانجام ، لیگ راگبی در سال 1895 با اتحادیه شمالی انگلیس متولد شد ، مجموعه ای از اتحادیه های راگبی که می خواستند حقوق بگیرند. اکنون لیگ راگبی یک کد راگبی پر رونق و جداگانه است.