سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی با کودک نوپا

بازی انفجار آنلاین

کاهش بازی آزاد را می توان با تفریح ??کودکان به صورت منفعلانه از طریق تلویزیون یا بازی های رایانه ای / ویدئویی نیز توضیح داد. در تضاد شدید با مزایای سلامتی بازی فعال ، خلاق و مزایای رشد شناخته شده از یک سطح مناسب از فعالیت های سازمان یافته ، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد این سرگرمی منفعل محافظ نیست و در واقع برخی از اثرات مضر را نیز به همراه دارد .65-68

 

در بسیاری از جوامع ، کودکان نمی توانند در خارج از خانه با خیال راحت بازی کنند ، مگر اینکه تحت نظارت و محافظت دقیق بزرگسالان باشند. این امر به ویژه در مناطقی که به دلیل افزایش خشونت یا سایر خطرات زیست محیطی ناامن هستند ، صادق است.

 

چرا این یک مشکل است؟

غلط خواهد بود اگر تصور کنیم که روندهای فعلی برای همه کودکان یک مشکل است. بعضی از آنها با یک برنامه بسیار عالی عالی هستند. از آنجا که ما به جوانان ماهر نیاز داریم تا بتوانند به خوبی برای رهبران فردا آماده شوند ، باید مزایای افزایش مواجهه و دانشگاهیان غنی را که برخی از کودکان ما دریافت می کنند ، تشخیص دهیم. در واقع ، بسیاری از فرزندان ما ، به ویژه کودکان فقیر ، باید فعالیت های غنی سازی بیشتری داشته باشند. اما حتی کودکانی که از این غنی سازی بهره می برند باز هم برای رشد خلاق ، خوداندیشی و رفع فشار به زمان برنامه ریزی نشده رایگان نیاز دارند و می توانند از مزایای منحصر به فرد رشد کودک بازی کودک محور بهره مند شوند.

 

با این حال ، برای برخی از کودکان ، این سبک زندگی عجولانه منبع استرس و اضطراب است و حتی ممکن است در افسردگی نیز نقش داشته باشد. 45،46 افزایش فشار برای دستیابی به آن احتمالاً در پرهیز از مدرسه و علائم جسمانی بروز می کند. ، و والدین باید تعادلی ایجاد کنند که به همه کودکان اجازه دهد بدون داشتن فشار بیش از حد راحتی شخصی خود و در عین حال اجازه دادن به اوقات فراغت شخصی ، به توانایی های بالقوه خود برسند.