سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندازه گیری ترکیب بدن

بازی انفجار آنلاین

 

5000/5000
Character limit: 5000

نسبت کمر به باسن خود را تعیین کنید. آیا فرم بدن شما بیشتر گلابی ، سیب یا آووکادو است؟ ما تمایل به افزایش وزن داریم و شکل فرد و به ویژه نسبت دور کمر به باس او یک روش سریع برای ارزیابی توزیع چربی بدن است ، که می تواند خطرات احتمالی سلامتی مانند فشار خون ، دیابت و سکته مغزی و برخی دیگر را نشان دهد. انواع سرطان. [4] اندازه گیری ران (در اینچ) را بر روی اندازه گیری دور کمر (در اینچ) تقسیم کرده و سپس دو عدد را تقسیم کنید. مطمئن شوید که کمرتان را از حدود دو اینچ بالاتر از ناف و باسن خود را از وسیع ترین نقطه اندازه گیری کنید. [5]
برای اندازه گیری دور کمر به باسن ، نسبت بیش از 1.0 برای مردان و 85/0 برای زنان نشان می دهد که شما مقدار بیش از حد ایده آل چربی بدن را در اطراف قسمت میانی خود حمل می کنید. [6]
اگر از نسبت پیشنهادی بیشتر شدید ، 1 به نمره خود اضافه کنید.
تصویری با عنوان سن بدن خود را محاسبه کنید مرحله 5
2
شاخص توده بدن (BMI) خود را محاسبه کنید. شاخص توده بدن یا BMI شما روش دیگری برای اندازه گیری میزان آرایش بدن است ، تقسیم وزن به کیلوگرم بر قد به متر. BMI بالا می تواند مقدار زیادی چربی بدن را نشان دهد و شما را در معرض مشکلات بهداشتی مرتبط با چاقی قرار دهد. [7] برای محاسبه BMI ابتدا وزن خود را در پوند 45 ضرب کنید تا به کیلوگرم تبدیل شود. برای تبدیل آن به متر ، قد خود را در اینچ ضرب در 025/0 کنید. قد خود را مربع کنید (یعنی آن را در خود ضرب کنید) و در آخر وزن خود را بر حسب کیلوگرم بر قد خود تقسیم کنید. این BMI شماست. نتیجه 25 یا بالاتر اضافه وزن در نظر گرفته می شود. [8]
برای افرادی که از نظر ریاضی تمایل ندارند ، می توانید وب سایت هایی مانند این وب سایت بصورت آنلاین پیدا کنید که برای شما محاسبه شود.
اگر BMI زیر 18.5 (کم وزن) است ، 1 را به نمره خود اضافه کنید. 2 را اضافه کنید اگر بین 25-29.9 (اضافه وزن) و 3 اگر بیش از 30 (چاق) باشد 3 است. اگر بین 18.5 تا 25 قرار گرفتید (سالم) 1 را کم کنید.
تصویری با عنوان سن بدن خود را محاسبه کنید مرحله 6
3
آنالیز چربی بدن را انجام دهید. دقیق ترین روش برای قضاوت در مورد ترکیب بدن - بیشتر از نسبت ران به کمر یا BMI - با تجزیه و تحلیل چربی بدن است و دقیق ترین روش برای این کار ، امپدانس بیوالکتریک است. در طی چنین آزمایشی ، که می توانید با یک مربی ورزشی انجام دهید ، دراز می کشید و دو الکترود را روی پای خود قرار می دهید. سپس ، یک جریان الکتریکی از طریق بدن شما ارسال می شود. این جریان بسیار کم است - شما حتی آن را احساس نخواهید کرد. این آزمایش سپس یک بازخوانی دقیق از میزان چربی بدن شما در مقایسه با بافتهای لاغر مانند عضله و استخوان و همچنین مقایسه متوسط ??شما با دیگران را ارائه می دهد.
برای داشتن خواندن خوب ، نباید در ساعات گذشته ورزش کرده باشید ، از سونا استفاده کرده باشید یا الکل مصرف کرده باشید. چربی بدن زنان باید بیشتر از مردان باشد.
در مورد زنان ، اگر درصد شما بین 15? -24? است و نه 5/5 را برای 25? -33? اضافه کنید یا کم کنید. اگر کمتر از 15? یا بیشتر از 33? هستید 1 را اضافه کنید.
برای مردان ، اگر درصد شما بین 6--17 lies است و نه sub کم کنید و 5? برای 18 add -24 add اضافه کنید. اگر کمتر از 6? یا بیش از 25? هستید 1 را اضافه کنید.

روش 3
ارزیابی سبک زندگی

تصویری با عنوان سن بدن خود را محاسبه کنید مرحله 7
1
خواب شبانه خود را محاسبه کنید. بدن انسان به خواب احتیاج دارد. خواب به مغز و بدن شما فرصت استراحت و ترمیم خود را می دهد ، در حالی که کمبود خواب شما را در معرض خطر فشار خون بالاتر ، بیماری های کلیوی ، سکته مغزی و چاقی قرار می دهد. کمبود خواب همچنین عملکرد شناختی شما را مختل می کند. [9] هر شب چقدر می خوابید؟ به طور متوسط ??بزرگسالان بین 7 تا 8 ساعت در شب نیاز دارند. دریافت منظم کمتر از این میزان می تواند شما را دچار بدخلقی ، خستگی روحی و جسمی بزرگتر کند. [10]
اگر مرتباً بین 7-9 ساعت می خوابید ، 5/0 را از نمره خود کم کنید. اگر بین 5-6 ساعت خواب هستید یا اگر بیش از 9 ساعت در شب می خوابید ، 1 را اضافه کنید. اگر هر شب کمتر از 5 ساعت وقت دارید ، 2 مورد اضافه کنید.
تصویری با عنوان سن بدن خود را محاسبه کنید مرحله 8
2
متعلق به رذایل خود باشید. چه مقدار الکل می نوشید؟ اگرچه مقدار متوسط ??الکل خوب است ، اما حتی مفید است ، اما مصرف بیش از حد آن می تواند شما را در معرض خطر برخی سرطان ها ، سکته مغزی ، فشار خون بالا ، بیماری کبد و پانکراتیت قرار دهد. طبق کلینیک مایو ، نوشیدن سالم بیش از یک نوشیدنی در روز برای زنان در هر سنی و دو بار در روز برای مردان 65 سال و بالاتر ، یک نوشابه برای افراد بالای 65 سال نیست. یک نوشیدنی برای آبجو متفاوت است (12 اونس مایع) ، شراب (5 اونس) و مشروبات الکلی (1.5 اونس). [11] سیگار کشیدن چطور؟ علم پزشکی در این مورد کاملاً واضح است: هرگونه سیگار کشیدن (حتی دست دوم) برای سلامتی شما مضر است. افراط در مصرف سیگار یا الکل زیاد قطعاً سن بیولوژیکی شما را بالا می برد.
در صورت عدم نوشیدن الکل ، 1 از نمره خود را کم کنید. اگر در دستورالعمل های توصیه شده روزانه قرار دارید ، 5/0 را کم کنید. اگر بیش از دستورالعمل ها هستید ، 2 را اضافه کنید.
اگر سیگار نمی کشید و هرگز سیگار نکشیده اید ، برای سیگار کشیدن 3 نمره خود را کم کنید. اگر پنج سال یا بیشتر انصراف دهید 2 و اگر چهار سال گذشته آن را ترک کنید 1 را کم کنید. اگر در حال حاضر سیگار می کشید 3 عدد را اضافه کنید.
تصویری با عنوان سن بدن خود را محاسبه کنید مرحله 9
3
تغذیه خود را امتحان کنید. چقدر خوب می خورید؟ مناسب