سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فایده ورزش در تندرستی

بازی انفجار آنلاین

عملکرد علمی بهبود یافته

مطالعات اغلب تأثیر مثبتی را که ورزش می تواند در پیشرفت تحصیلی داشته باشد ، نشان می دهد. عمدتا ، این به دلیل تأثیر مثبتی است که تناسب اندام می تواند در رشد عاطفی داشته باشد. تحقیقات انجام شده توسط موسسه تحقیقات تناسب اندام و شیوه زندگی کانادا نشان می دهد که ورزش بدنی منجر به آرامش کوتاه مدت در سراسر بدن می شود ، که همراه با افزایش خلاقیت ، بهبود خلق و خو ، حافظه بهتر و تمرکز و حتی مهارتهای حداکثر حل مسئله است. این مجموعه از مزایای روانشناختی در نتیجه به نمرات بالاتر منجر می شود.

 

از نظر عملکرد تحصیلی ، کادتهایی که ورزش می کنند به احتمال زیاد به دانشگاه می روند ، با درجه بالاتر فارغ التحصیل می شوند ، موقعیت های بهتری را در حرفه خود کسب می کنند و با موفقیت به جامعه کمک می کنند.

 

استرس کمتر و حالات بهتر

برای یک انفجار آرامش و خوشبختی ، موارد کمی موثرتر از ورزش هستند. فعالیت بدنی مواد شیمیایی مغز را تحریک می کند که به افراد کمک می کند احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشند. این نتایج را با پاسخ های احساسی ناشی از ورزش های گروهی ترکیب کنید و شما یک تجربه جامع دارید که به مردان جوان اجازه می دهد همزمان از بین بروند و درگیر چالش های رضایت بخشی شوند. تحرک بدنی در ورزش باعث حواس پرتی از عوامل استرس زای روزمره و الگوهای فکری منفی می شود. همزمان ورزش با کاهش سطح کورتیزول و آدرنالین در بدن باعث تحریک تولید اندورفین می شود تا احساس شادی و اضطراب کمتری داشته باشید.

 

ارزش های مهم را بیاموزید

ورزش های گروهی از تعامل اجتماعی حمایت می کنند و افراد را به تفکر با دید تیمی ترغیب می کنند. انجام یک ورزش به عنوان بخشی از تیم نیاز به پشتکار ، صبر و تمرین دارد - همه این موارد می تواند به دروس مهم زندگی تبدیل شود.

 

علاوه بر این ، کار با سایر اعضای تیم پاسخگویی را آموزش می دهد ، مردان جوان را مجبور می کند که مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرند. این یک درس مهم برای یادگیری در زندگی است ، زیرا توانایی پذیرش شکست و یادگیری از آن یکی از مهمترین مراحل موفقیت است