سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزش کاری

بازی انفجار آنلاین

 هدف دفتر رتبه بندی NASKA داشتن دقیق ترین و به موقع ترین رتبه بندی ممکن است. برای این اتفاق باید یک رابطه کاری خوب بین رقبا ، مروج و دفتر NASKA وجود داشته باشد. از میان هزاران رقابتی که هر ساله در رویدادهای NASKA شرکت می کنند ، 99.9? از رقبای NASKA در مورد پیروزی در مسابقات و انتخاب دسته / های خود کاملاً صادق هستند. در موارد بسیار کمی یک رقیب ممکن است سعی کند مجموع امتیازات خود را غیر صادقانه دستکاری کند تا برتری نسبت به رقیب دیگر داشته باشد. وقتی رقیبی گرفتار شود که عمداً ورق های جدول بندی خود را جعل می کند ، کاملاً از رتبه بندی خارج می شود.

پس از انتشار رتبه سال نو ، به طور کلی در مسابقات جهانی سوم یا چهارم سال جدید ، از رتبه بندی جدید برای به دست آوردن رقبا استفاده می شود. بخش 12.02 جدول رده بندی و بهترین امتیازات بخش "جدول رده بندی" نشان می دهد که چه جدیدترین رتبه بندی در جدول صورت می گیرد. "بهترین امتیازها" حداکثر بهترین امتیازاتی است که برای محاسبه رتبه بندی هر رقیب استفاده می شود.

رقبا را می توان در بخشهایی که رتبه بندی می شوند ، انتخاب کرد. امتیازات کسب شده در یک بخش به یک بخش دیگر منتقل نمی شود. تنها استثنا در این قانون در 2 تورنمنت اول سال است که یک رقیب ملزم به انتقال به یک گروه سنی بالاتر است. رقبایی که به یک بخش سنی بالاتر منتقل می شوند ، این فرصت را دارند که در بخش مسن تر شوند ، اگرچه در آن بخش سنی امتیاز کسب نکرده اند (به ترتیب اولویت بذر در زیر مراجعه کنید). یک استثنا در این قانون این است که اگر یک رقیب در آخرین تورنمنت سال به یک بخش مسن تر صعود کند در تلاش برای به دست آوردن رقابتی بالاتر از رقبایی که در امتیازات گروه جوان تر از آنها جلوتر بودند اما ماندن در سن قانونی خود را انتخاب کردند ، تقسیم در تمام سال. آنهایی که به بخش قدیمی تر صعود می کنند ، از کسانی که در آخرین مسابقات سال تقسیم بندی سنی کرده اند ، رتبه بندی می شوند.

مثال: اگر شماره های 5 ، 6 و 7 همه وجود داشته باشند ، شماره های 5 و 6 انتخاب می شوند. اگر در گروه B 2 دانه وجود ندارد ، گروه 4 را بررسی کنید تا 4 دانه کامل شود. در صورت نیاز تعداد رقبای مورد نیاز از گروه B و / یا گروه C با توجه به ترتیب قرارگیری آنها در بخش انتخاب می شوند. هنگامی که بذرهای اضافی انتخاب شدند ، آنها تغییر داده می شوند تا ترتیب سفارش آنها تعیین شود. بذرهای گروه B همیشه قبل از بذرهای گروه A و بذرهای گروه C در صورت نیاز قبل از بذرهای گروه B مرتب می شوند. در صورت استفاده از هر 3 گروه بذر حداکثر 3 تغییر شکل ممکن است استفاده شود. اگر 4 دانه با استفاده از هر 3 گروه بذر در دسترس نباشد ، کمتر از 4 دانه می گیرید. لازم است که مسئول مرکز بر روند انتخاب بذر نظارت یا نظارت کند اگر یک رقیب دیر وارد شود (بخش آماده است تا شروع کند ، اما رقیب اول شروع نکرده است) ، ورود دیر باید ابتدا انجام شود ، از جمله دانه هایی که دیر می رسند. به بخش 1.06 - ورودی دیررس مراجعه کنید.

 

بخش 12.07 SEIGHT FIGHT

 

بذرهای برتر (حداکثر 4) در اولین دور رقابت با همه رقبا به دست می آیند. بذرها (حداکثر 4) در براکت ها با عدد یک و چهار دانه در براکت بالا و تعداد دانه های 2 و 3 در براکت پایین ، دور از یکدیگر قرار می گیرند. در صورت نیاز به خداحافظی ، دانه ها به ترتیب موقعیت بذر آنها بای دریافت می کنند. دیگر مبارزان به طور خودکار به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا نمی کنند ، مگر اینکه هشت رقیب یا کمتر در این بخش حضور داشته باشند یا اگر با دریافت خداحافظی آنها به کروشه های یک چهارم یا نیمه نهایی بروند. بذرها نمی توانند از بای ها امتناع کنند اما همچنان باید در کنار بقیه دانه ها قرار بگیرند همانطور که در بالا توضیح داده شد.

 

بخش 12.08 قانون انصاف بذر

 

اگر سوالی در مورد بذر پدید آمده باشد که با توجه به قوانین فوق نمی توان به آن پاسخ داد ، داور ارشد مسابقات تصمیم نهایی را می گیرد که چه کسی و چگونه یک رقیب انتخاب می شود.